CGG Largo

Op de startpagina heet CGG Largo je hartelijk welkom. Hierbij volgt er een korte bespreking van de organisatie en van de website zelf.

Aan de linkerkant zie je bovenaan het logo van CGG Largo. Als je hierop klikt kom je terug terecht op de startpagina.
Daaronder vind je vijf trefwoorden, namelijk hulpverlening, preventie, vestigingen, doelgroepen en specifieke initiatieven.
Als je bijvoorbeeld op hulpverlening klikt krijg je onder dit woord een lijstje, waar je nogmaals kan op klikken, met de titels die in dit onderwerp besproken worden. Dit lijstje vind je ook nog eens bovenaan in de tekst van dit onderwerp terug.
Alle teksten worden weergegeven met bovenaan eerst de titel, met daarna een duidelijk ingedeelde structuur.

Onderaan de startpagina vind je zes vierkanten terug waarop je kan klikken. In de vierkantjes staat geschreven: nieuws, contact, missie, organigram, largo for kids en largo: een naam en een logo.
Indien je bijvoorbeeld op contact klikt kom je terug terecht op een nieuwe pagina. Deze pagina heeft opnieuw een titel en tekst, maar ook links met hun verschillende vestigingen.

De site is dus eigenlijk opgedeeld in meerdere links per onderwerp.

Deze website is gemaakt door het CGG Largo zelf. Het is dus een bron van correcte en betrouwbare informatie over de organisatie. Indien er problemen zijn met de website is het zelf mogelijk, om op de startpagina, de webbeheerder te contacteren.

Doordat deze site door het CGG Largo zelf is opgemaakt en dus volledig rond hen draait is er geen sprake van referenties of bronvermeldingen. Omdat de organisatie er alle belang bij heeft wordt er zeker geen informatie achtergelaten of verborgen.

De site van het CGG Largo is dus een betrouwbare bron, dat toegankelijk is en makkelijk te begrijpen is voor iedereen die meer informatie over deze organisatie wil verkrijgen.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License